Foto: Josep Coll
Encara que la foto de capçalera està feta a l'estació de l'Espluga de Francolí, les imatges del vídeo corresponen al canvi de tracció que es va fer a l'estació de Montblanc, en una viatge del dia 11 de maig de l'any 2003, organitzat per la Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril. El tren especial que va efectuar aquest viatge va arribar a Montblanc procedent de Barcelona remolcat per la locomotora elèctrica 7652, actualment custodiada per l'Agrupació Ferroviària 5ª ZONA dels Amics del Ferrocarril de Badalona. Un cop realitzades les maniobres oportunes, es va fer el canvi de tracció per tal que el tren fos remolcat fins a Lleida per la locomotora Beyer-Garrat 282F-0421, coneguda popularment com a "Garrafeta". Aquesta locomotora, que té la base a l'Associació per a la Reconstrucció de Material Ferroviari, és la que actualment remolca "El Tren del Llacs" entre les estacions de Lleida i Balaguer, encara que aquest tren turístic continua el seu trajecte fins a La Pobla de Segur amb tracció de locomotores dièsel.
Aunque la foto de cabecera está hecha en la estación de L'Espluga de Francolí, las imágenes del vídeo corresponden al cambio de tracción que se hizo en la estación de Montblanc, en una viaje del día 11 de mayo del año 2003, organizado por la Federación Catalana de Amigos del Ferrocarril. El tren especial que efectuó este viaje llegó a Montblanc procedente de Barcelona remolcado por la locomotora eléctrica 7652, actualmente custodiada por la Agrupación Ferroviaria 5 ª ZONA de los Amigos del Ferrocarril de Badalona. Una vez realizadas las maniobras oportunas, se hizo el cambio de tracción para que el tren fuera remolcado hasta Lleida por la locomotora Beyer-Garrat 282F-0421, conocida popularmente como "Garrafeta". Esta locomotora, que tiene su base en la Asociación para la Reconstrucción de Material Ferroviario, es la que actualmente remolca "El Tren de los Lagos" entre las estaciones de Lleida y Balaguer, aunque este tren turístico continúa su trayecto hasta La Pobla de Segur con tracción de locomotoras diesel.
Aunque la foto de cabecera está hecha en la estación de L'Espluga de Francolí, las imágenes del vídeo corresponden al cambio de tracción que se hizo en la estación de Montblanc, en una viaje del día 11 de mayo del año 2003, organizado por la Federación Catalana de Amigos del Ferrocarril. El tren especial que efectuó este viaje llegó a Montblanc procedente de Barcelona remolcado por la locomotora eléctrica 7652, actualmente custodiada por la Agrupación Ferroviaria 5 ª ZONA de los Amigos del Ferrocarril de Badalona. Una vez realizadas las maniobras oportunas, se hizo el cambio de tracción para que el tren fuera remolcado hasta Lleida por la locomotora Beyer-Garrat 282F-0421, conocida popularmente como "Garrafeta". Esta locomotora, que tiene su base en la Asociación para la Reconstrucción de Material Ferroviario, es la que actualmente remolca "El Tren de los Lagos" entre las estaciones de Lleida y Balaguer, aunque este tren turístico continúa su trayecto hasta La Pobla de Segur con tracción de locomotoras diesel.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada